۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۵۶۴۱۱۹
آیت الله جوادی آملی:

گرگ های صف کشیده علیه انقلاب باید به سزای اعمالشان برسند | روایتی از توصیه به ظریف در زمان مذاکرات

حضرت آیت الله جوادی آملی به خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داد و روایتی از توصیه خود به وزیر خارجه در زمان مذاکرات بیان کرد.
حضرت آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، به خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داد.

وی با اشاره به دشمنی های دائمی آمریکا با نظام اسلامی و ملت ایران افزود: گرگ هایی که از هر طرف صف کشیده اند باید به سزای اعمالشان رسانده شوند، با استقلال طلبی و عزت و شکوه طلبی باید جلوی یاوه گویی ترامپ و امثال آن را گرفت.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: از آمریکا بعید نبود که از عهدنامه خارج شوند چون غالبا اینگونه هستند، بیان نورانی از امیرمؤمنان وجود دارد که کفار اگر با یک دست عهد ببندند با دست دیگر نقض می کنند.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم به جناب ظریف گفتم اگر می خواهید مذاکره کنید اشکال ندارد اما وقتی با آمریکایی ها دست دادید انگشتان خود را بشمارید، این حرف به صورت دلالت مطابقی به جناب ظریف گفته شد، اگر می خواهید، مذاکره کنید اما این گونه نباشد که وقتی با آن ها دست دادید بعد دست را در جیبتان قرار دهید، بلکه اگر دست دادید باید انگشتان خود را بشمارید، این ها این گونه هستند و دیدیم که چه شد، حواس انسان باید جمع باشد، بیگانه در برابر خداوند یعنی مالک ملک نمی تواند کاری کند.

مفسر برجسته قرآن کریم در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر استفاده از فرصت های ناب ماه مبارک شعبان و رمضان ابراز داشت: خداوند متعال فرصت های عالی را برای انسان فراهم کرده تا نهایت استفاده را ببرد، برای کسانی که اهل دل هستند ماه مبارک رمضان ماه نخست محسوب می شود.

وی عنوان کرد: معنای ضیافت مطلقه این است که انسان از هر دری بخواهد بهره مند شود راه باز است، امیدواریم که علما توفیق داشته باشند که جامعه اسلامی و انسانی را از خطرها برهانند./1323/

ارسال نظرات